7 هفتگی برم برای تشکیل قلب خوبه؟

۷ پاسخ

من ۶هفته ۱روز تشکیل شده بود

یک هفته دیگه بری بهتره

من ۶هفته و ۴روز تشکیل شده بود

به نظرم تا۸هفته صبر کن بعد برو

8هفته برو

تا ۸ هفته صبر کن

۸ هفته میرن معمولا

سوال های مرتبط

مامان محیاو امیرمحمد مامان محیاو امیرمحمد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری