بچها میخام پسرم رو از مایبیبی بگیرم چیکارکنم سخته ؟؟؟

۳ پاسخ

من گرفتم یه هفته درگیر جیشش بودم خداروشکر اوکی شد و خودش دیگه بدون اینکه ب من بگه میره تو دستشویی و دیگ خطا نمیده ولی نگم از پی پی کردنش...میترسههههه نمیکنه کم آوردم دیگهههههه

اعصاب فولادی و صبرررر ایوب میخواد میتونی تو این وضعیت بگیر نمتونی بذار بمونه بعدعید

بیش از حد سخته

سوال های مرتبط

مامان آیسا مامان آیسا ۳ سالگی