دختر من بعد 40روز الان شاید یه بار در روز خودش بگه باید صبور باشی
این که میگم تجربه خودمه شاید بدردت خورد
من از یکماه قبلش برا دخترم کتاب گرفتم انیمیشن آموزشی گذاشتم از لحاظ ذهنی باهاش حرف میزدم تا کم کم یه چیزایی فهمید. بعدش براش دو تا بسته استیکر خریدم خیلی خوشش میومد هر موقع که جیشش رو میگف یه دونه بهش میدادم میچسبوند به دیوار دستشویی . اینجوری تشویق میشد . اگه پی پی شو میگف دوتا بهش میدادم . اوایلش ویادش میرف بگه و یا پی پی میریخت داخل شلوارش ولی کم کم یاد گرف تقریبا یکماه طول کشید . اول پوشک روز رو گرفتم بعدش که خوب همکاری کرد پوشک شب هم گرفتم.
بین دختر و پسر پسرا یه خورده دیر تر همکاری میکنن.
براش برچسب بخر دختر من با برچسب ترقیب شد
پسر منم همینو بیخیال شدم فعلا
آمادگی داشته باشه خودت متوجه میشی
صبر کن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.