حالا کاری به اون شبکه ندارم ولی منم از وقتی نت قطع شده همین احساس رو به شبکه های صدا و سیما و کانال های خبری ایتا و روبیکا دارم
وقتی میبینم اون شبکه رو اعصابم خورد میشه اصلا مخاطبینشونو اسکل فرض میکنن بخدا
یه کلمه وطن فروش یاد گرفتین
به هرکسی که عقایدش با شما متفاوته میگین وطن فروش!!!
میدونی دیشب داشتم با یکی از عزیز های خودم راجب این روزا واعتراضات صحبت وبحث میکردم واو به واو کلمه هاش همین حرفای اینتر بود که حتی همه ی طرفداراش میگن ببین صدا وسیما خیلی دروغ میگه اما نباید ذهن خودت رو کاملا بسپاری به دست یه شبکه چون قدرت فکر رو میگیره
میدونی ته حرف چی شد اون از وطن دوستی خودش وعرب پرستی ما میگفت آخر گفتم شما قول میدی ایران تجزیه نشه گفت معلومه که تجزیه میشه گفتم یعنی نهم نیس برات گفت کشوری که یه خونه توش ندارم ارزش نداره
فقط شعارهای که اونا میگن رو تکرار میکنن
حداق بی.بی.سی یه کم شیک تر کار میکنه 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.