واسه من این طوری نبود آزمایش آنتی قبلش آزمایش خون داد
نه فقط سونو دادم
من قبل انومالی تو ۱۶ هفته دکتر برام ارمایش خون آلفا فیتو پروتئین نوشت
فقط انومالى
اره عزیزم ازمایش خون و سونو انومالی تکمیل کننده غربالگری دوم هست
من سلفری دادم با ان تی . دیگه کوادمارکر لازم نبود
من ۱۵ هفته کواد مارکر دادم
من سونو انومالی رو دادم بعد ازمایش خون رو...چون دکترم گفته بود ازمایش هم دادم
من۱۶ هفته آزمایش کوادمارکر دادم
هنوز آنومالی نرفتم
نه عزیزم فقط انومالی خالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.