مامانای تهرانی کسی تو بیمارستان آتیه زایمان کرده؟؟

۲ پاسخ

خونه من همون جاس دوستام رفتن ، نسبت به پولی که میگیرن نه خوب نیست
فقط اتاق امپراتورش عالیه
من بره کارای دیگه رفتم خیلی عادی بود ولی هزینه بالاست

دوست من اونجا زایمان کرد خیلی راضی بود، البته دکتر من یکی آتیه یکی رسالت زایمان انجام میده

سوال های مرتبط