۱۱ پاسخ

پرتقال اسیدیه نباید داد لطفا مامانا هرچی می‌خورید نکنید تو دهن بچتون پرتقال خوب نیست براشون مخصوصا اگه رفلاکس داشته باشه

من سیب موز هویج موز لیمو شیرین گلابی اینارو دادم.
پرتقالم در حد اینکه یکم به لبش بزنم فقط زیاد ندادم بهش.خیارم یکم وسطشو دراوردم بهش دادم.

هویج
سیب زمینی
سیب درختی
کدو حلوایی و اووکادو
موز

هویج گلابی اووکادو موز

من به پسرم سیب و انار و پرتقال دادم تا الان

گلابی آواکادو هم میدم

سیب .موز.گلابی.اوکادو.هویج...بنظرم مرکبات زود ندید بهتره اخه پرزهای معده شون اذیت میشه

من اینارو دادم
سیب
موز
گلابی
انار شیرین البته میریختم تو پستونک میوه خوریش ک دونه هاشو نخوره
توت فرنگی
لیمو شیرین
آناناس البته باید بپزی تا حالت اسیدیش از بین بره

هویج و گلابی و آووکادو من دادم

گلابی

لیموشیرین

سوال های مرتبط