اره عزیزم دختر منم داره ازش منتها من369 خریدم حضوری توی رشت جنسش نه کلفت نه نازک اما جنس شلوارش خیلی خوبه پرز هم نمیده بخر براش تا برج دو قابل استفاده ما که شمالیم تا3میتونیم بپوشیم چون بارون اینور هوا سرده بیشتر
اره قشنگه قیمتشم خوبه بهار میپوشه
قشنگه و قیمتم خیلی خوبه... سایته؟ یا کانالی چیزی داره
میشه بفرستی دنبال لباسم منم
قشنگه عزیزم قیمتشم خوبه تا اردیبهشت استفاده میشه
آره عزیزم قشنگه
خیلی قشنگه فقط هوا داره گرم میشه کلفت نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.