۳ پاسخ

هر بچه ای با هم متفاوته ولی تب دندون اصلا زیاد نیست در حد کمی داغی سر نه بیشتر

هر بچه ای یجوره پسر من سرش همش داغ می شد آب دهنش زیاد می رفت و روزای ک لثش باد کرد دیگ در اومد ولی آب دهنش از چهارماهگی داشت هشت ماهگی ام دندون در آورد بعضی بچه هام ک‌اصلا هیچ علایمی ندارن راحت دندون در میارن

تب برا همه نیس

سوال های مرتبط