سونوی واژینال کردم صبح بعد الان یکم کمر درد دارم طبیعیه؟صب نداشتم

۵ پاسخ

نگران نباش خوب میشی عزیزم.. منم رفتم همینطوربودم روزبعدش خوب شدم دیگ

احتمالا مال همون سونو هست فشار اومده استراحت کن

نذار واژینال نگاه کنن عزیزم دیگه از این به بعد خطرناکه الانم استراحت کن و شیاف بزار

استراحت مطلق داشته باش یکی دو روز اخه واژینال برای چی

شیاف بذار استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری