#بارداری #فرزند پروری #زایمان #طنز #کودک

تصویر
۵ پاسخ

خیلی زن بی حیایی بود می‌گفت حسین بهتر ساک میزنم😂😂😂😂

وای اره زنه خودش میخارید ازین صحبتا میکرد اگ هم چیزی بهش میگفتن شاکی میشد ک مگ من چی گفتم😂🤦🏻‍♀️

واییی 😂 😂 😂

من هیچوقت اینارو ندیدم چرا 😂☹️
من فقط امیرپارسا نشاط دنبال میکردم دلم تنگ شده براش😩

دهنت سرویس😂😂😂اره واقعا روحمون شاد میشد اصلا همینا باعث شده بودن گرونی رو جدی نگیریم😂😂🤌🤌

سوال های مرتبط