۸ پاسخ

دخترت اومد؟😍

ژل باریج استامینوفن بزن به لثه هاش

اوردش جای خودت

خیلی خوبه

تصویر

استامیتوفن نده چون کار یکبا ردوبار نیست برای بچه قویه
دارو یا دیفن یا سیتریزین
یا ژل بی حسی یکی بگیر بزن ب لثه هاش من برای پسرام .داروی سیتریزین استفاده کردم .کمی میزنم ب لثه جلوش ساکت میشه
یا لثه گیراش بزار فریزر سرد بشه بزنه ب لثه هاش بی حس کنه .

ژل بی بی دنت
پاراکید

یکم استامینوفن بمال ب لثش

ژل دندون باریج

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان دلبر💕✨ مامان دلبر💕✨ ۱۶ ماهگی