میگم بچها من آمپول آزاد سازی امروز زدم کی باید اقدام کنم امشب ؟

بارداری

۴ پاسخ

۱۲،۲۴،۳۶ ساعت بعدش حتما نزدیکی داشته باش تو این تایم

۲۴و۳۶ساعت بعد آزادسازی اقدام داشته باش
بعدش هم شب درمیون

فردا این موقع تا ۴شب پشت هم بقیش یه روز درمیان
دکتر من اینجوری گفت

سلام عزیزم
چندم پریودی امپول زدین ؟

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد