سلام خانم های عزیز من امروز آمپول آزاد سازی زدم کی اقدام کنم

۴ پاسخ

منم دو روز پیش زدم که دوشنبه بود دکترگفت که سه شنبه و پنجشنبه رو رابطه داشته باشم حتما بعد از اون حالا رابطه داشتم هم زیاد فرقی ندارع

ب من گفت فرداشب
نمیدونم دیگه همون شب هم لازمه یا ن
آخه گفت رابطه زیاد اسپرم ضعیف میکنه

اون سه تا آمپول هر سه تا آمپول آزادسازی؟

همین امشب تافردا شب بهترین زمان اقدام

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد