۸ پاسخ

نه چون خاصیتی نداره دیگ فقط از روی عادت داره مبخوره

من پسر بزرگمو 18 ماهگی گرفتم اینو هم شاید زودتر گرفتم چون خیلی داره شیر میخوره همش چسبیده بهم

وای منم خیلی اذیتم کاش تموم میشد این دوران شیردهی شبا همش شیر میخوره

آره من دختر بزرگمو یک سال و هشت ماهگی از شیر گرفتم اینم میخوام شانزده ماهگی بگیرم خیلی شبا شیر میخوره یکسره نق میزنه شیر میخواد

منم شیرخشک دادم خیلی ناراحتم حیف نتونستم

من دخترمو از الان از شیر گرفتم دیگه واقعا بدنم توان نداشت شکمش کامل سیر کن غذا بده ،میان وعده کیک آبمیوه یا میوه اینا بده خب بهونه گرفتنش هم عادیه ولی من که تحمل اینو نداشتم دیگه اونقدر مک میزد شیر هم نداشتم الکی عادت کرده بود

من چند روزیه ک دخترمو از شیرگرفتم دیگه تاقت نداشتم

غذا بهش بده سیرش کن
سمت سینت نیاد
اگرم اومد نده

سوال های مرتبط