بچها دارم میرم ختنه سنتی یا حلقه بادلیل بگید

۱۱ پاسخ

پیش کی میبری عزیزم

حلقه ادرار اول گریه کرد ولی بعدش خوب بود دیگه تا افتاد

با حلقه فقط ادرار اول گریه گریه در کل سه چهار ساعت اذییت شد

حلقه زود خوب میشه

لیزری
فقط موقع بی حسی گریه کرد بعدش اروم
دو سه روزه هم خوب شد تمام

حلقه عالیه زود خوب میشه

من سنتی انجام دادم عالی بود بخیه هم نداشت فقط با جیش اول و دوم گریه کرد

حلقه .پسرم با این ک اذیت شد .ولی ادرار اول رو کرد خیلی بهتر شد

منم حلقه کرد خوب بود

حلقه دوره نقاحتش کمتره

من پسرمو ی سالگی ختنه کردیم اینجوری بود که با لیزر عمل کردو آخرش بخیه زد خیلی راضی بودیم از دوران نقاهتش

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان آریاجون💙 مامان آریاجون💙 ۱۷ ماهگی