۱۱ پاسخ

ما هر سال نمیریم امسالم روش😅

تنها جایی که الان میشه رفت شماله که اونم با این وضعیت خیلی شلوغ و گرونه همون خونه بمونیم بهتره

ما قصد داشتیم بریم مشهد ببینیم جنگ تموم میشه یان همش دارم میگم امام رضا تو رو به ضامن اهوت قسمت میدم جنگ تموم بشه من بیام زیارتت هنوز خیلی کار دارم باهات حاجت خیلی دارم پس جنگ تموم بشه بیام پابوست

نه نمیشه رفت،همون شمالم از شهرهای دیگه باید ردشی بری خطرناکه،اصلا امسال سال مسافرت نیس

تو این وضعیت؟؟؟من قصد داشتم برم‌ولی تا زمانی که کشورم اروم نشه هموطنام ارامش نداشته باشن منم جایی نمیرم

همه میرن شمال شما کجامیرین؟

نه هیچ سالی نمیریم
شوهرم معتقده عیدا هم شلوغه هم گرون

هیچ جا نه خیابان ها آمده نه شهر ها

ما آخر اسفند می‌خواستیم مدت ی هفته بریم مسافرت که فعلا کنسلش کردیم . اخه دیگه دل ودماغ گشت وگذرانیست با وجود فوت این همه مردم بی گناه

اولا جون امون پ رپ ر شدن دل و دماغ نداریم دوما پول نداریم

ما جرات نداریم جایی بریم

سوال های مرتبط

مامان دودول طلا🤣🤣 مامان دودول طلا🤣🤣 ۴ سالگی