۵ پاسخ

عزیزم چند سالته. گرگرفتگی ممکنه بخاطر یائسگی باشه برو دکتر زنان چک کن

شایدم بارداری

باید آزمایش بدی عزیزم

منم وقتی حامله بودم اینجوری میشدم فقط صبح ها کل بدنم گر میگرفت خنک نمیشدم.

عفونت نداره بدنت

سوال های مرتبط