۸ پاسخ

دیگه وقتی غذای سفره میخورن همه چی مجازه.من فقط فلفل خیلی کم میزنم تو غذا

من از قبل یکسالگی پودر سیر پودر موسیر دارچین زنجبیل آویشن پودر پیاز استفاده کردم. نمک اصلا نمیزنم هنوز هم نمیزنم

همه چی هر چی خودمون بخوریم میدم بهش
البته تو غذا فقط زردچوبه و دارچین و ادویه

میگن پاپریکا هم خوبه
من رفتم یه سیر گرفتم برای غذام

همه چی ولی فلفل کم

من‌همه چی استفاده میکنم

من فکر کنم دکتر باتوجه به خود بچه میگه دخترم کولیک و رفلاکس نداشت ودکترش تقریبا از ۹ماهگی بهم گفت که میتونم بهش غذای سفره بدم فقط چون خودمون غذاهای تند میخوریم سعی میکنم بهش اینجور غذاهارو ندم.

من تقریبا همه چی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی