۳ پاسخ

خیلی سخته
چندروز مهمون بودم خورش با گوشت گوساله میخوردم اونم خیلی کم دخترم خیلی اذیت شد
دلمم برا تخممرغ دراومده بخاطر دخترم نمیخوام حساسیت داره مدفوعش خلطی میشه.
بیشتر مرغ میخورمو برنج و سیبزمینی و کنسرماهی اینا

لبنیات گاوی ک اصلا هیچی نمیخورم حتی گوشت گاوم نمیخورم ولی شنیدم لبنیات گوسفندی مشکلی نداره

خیلی رژیمش سخته هیچی نمیتونی بخوری درواقع😢

سوال های مرتبط