۱۱ پاسخ

خو کلاسهای بارداری که شبکه بهداشت می‌زاره رو برو تا یادت بدم

ببین وقتی که بدنیا اومد تا 3روز بهتره حموم نبریش وقتی 3روزه شد هم خودت وهم بچه حموم بشه اگه تو تابستون بدنیا میاد 2یا3روز یه بار حموم میکنی اگه زمستون بدنیا میاد هفته ای 2تا3بار کم چون بچه عرق جوش نمیشه زمستون سرد هم هست یخ میکنه دوساعتی هم شیر بده بخوره البته میگن دوساعتی من برا بچه هام هروقت گریه میگردن می‌کردند میدادم شیر ولی خب میگن اگه 2ساعتی ندی قند بچه میوفته واینکه دستشویی هم اگه دیدی 2تا3روز دستشویی نکرده باید ببریش دکتر اگه هم دیدی پاهاشو محکم میکنه سفت میکنه باگریه مال دل درد ورفلاکسشه باید ببری دکتر دارو بده بهش من بعداز 3تا بچه داری که الانم حامله هستم تجربه گفتم

ی کتاب هست اینو منم خریدم دارم میخونم

تصویر

کلاس مراقبت نوزادی سایت مادر و کودک ایران

خب همونجا تو بیمارستان دکتر و پرستار ها توضیح میدن

کلاس های امادگی زایمان برو

کلا بچه ندیدین ؟چن سالتونه؟

خیالت تخت همه رو یاد میگیری در ضمن هر بچه با بچه دیگه فرق می‌کنه وقلق های خاص خودشو داره من خودم که دوتا بزرگ کردم همه چی یادم رفته از بارداری قبلیم ۱۰ساله میگذره هر دوتا بچه هام باهم فرق داشتند و قلق های خاص خودشونو داشتند ایشالله به سلامتی دنیا بیاد وبچه ارومی باشه گلم 😘

صبرکن بچت بدنیا بیاد همچین راه میافتی و بلدمیشی

دوروز ی بار مث خودت باید حموم کنه . هروقتم گشنه شد گریه می‌کنه شیر میخواد روزی ی بار دو بار هم مدفوع می‌کنه . بچه ک بدنیا اومد خودت وارد میشی

خب عزیزم این چیزا یاد گرفتن نمیخواد

سوال های مرتبط