خانما شما هم بعد از خوردن لواشک یا قارا زیر دلتون درد میگیره؟

۴ پاسخ

قارا همون قره قوروت هست

اره منم همینطورم الان دارم لواشک میخورم زیردلم یکم درد اومده

قارا چیه؟
درد نمیگیره بیشتر بچه خ‌شش میومد تکون میخورد😆😆😆

قارا چیه

سوال های مرتبط