تلوخدا سر در میارین جواب بدین

تصویر
۹ پاسخ

نرماله عزیزم عکس سونویان پی ندای ؟؟؟

سلام ساهره جان نگران نباش همه چیش خوبه.
برای پسر منم ریسک سندروم زده بود. کلی استرس کشیدم.
مجدد آزمایش دادم و توی آزمایش دوم گفت نه خیالت راحت سالمه.
الانم ک خداروشکر خودتم دیدیش دیگه سالم سالمه 😅😂

منفی نزده ولی ریسک بالا هم نزده،ریسک پایین زده

احتمالا پسره

سندروم داون و تریزومی که توی NT چک میشه جفتش ریسکش پایینه ، یعنی همه چی خوبه

خوبه جوابش ، نینیت چیه ؟

ریسک‌هردو پایینه

سلام عزیزم فکنم ریسک زده چون مال خودم نرماله با تو مقایسش کردم یکم فرق داره

نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حلما هلیا مامان حلما هلیا ۱ ماهگی
مامان کیوی🥝 مامان کیوی🥝 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی