نرماله عزیزم عکس سونویان پی ندای ؟؟؟
سلام ساهره جان نگران نباش همه چیش خوبه.
برای پسر منم ریسک سندروم زده بود. کلی استرس کشیدم.
مجدد آزمایش دادم و توی آزمایش دوم گفت نه خیالت راحت سالمه.
الانم ک خداروشکر خودتم دیدیش دیگه سالم سالمه 😅😂
منفی نزده ولی ریسک بالا هم نزده،ریسک پایین زده
احتمالا پسره
سندروم داون و تریزومی که توی NT چک میشه جفتش ریسکش پایینه ، یعنی همه چی خوبه
خوبه جوابش ، نینیت چیه ؟
ریسکهردو پایینه
سلام عزیزم فکنم ریسک زده چون مال خودم نرماله با تو مقایسش کردم یکم فرق داره
نرماله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.