۵ پاسخ

من یدونه شلوار بگ گرفتم با یه هودی سایز ۴۰ (یه سایز از خودش بزرگتر)خیلی گنگش رفت بالا

ی دورس و اسلش لش گرفتم ی شلوار لی و پیراهن ی تیشرتم برا زیر پیراهنش میخام بگیرم

شلوار مام استایل گرفتم دوتا با دو تا دورس تو رنگبندی متفاوت
یه بیلر جین روشن هم خریدم

بیلر جین با دورس

مام فیت گرفتم با دورس

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی