هیچکدوم هانیز نمیشه
ن گلوله میشه نه اویزون میشه من همرو امتحان کردم و انتخابم هانیز بود
من از اولش مولفیکس میزنم راضیم هستم اصلا نتونسم ریسک کنم عوضش کنم
هانیزراضیم
هانیز
من مولفیکس میبستم ولی جدیدا حس کردم بو میگیره مولفیکس گرفتم راضی ترم
هانیز عالیه
مولفیکس ب دختر من نساخت
فقط هانیز خوب بود
قطعا مولفیکس
هآانیز
هانیز
من هانیز زیادشنیدم
هانیز عالیه ولی الان گرون شده
من مایبیبی و مولفیکس و هانیز استفاده کردم واز هانیز بیشتر راضی بودم ..
مولفیکس خوبه بنظرم. هانیز استفاده نکردم.
من از اول مولفیکس استفاده کردم
مای بی بی خوبه
مولفیکس استفاده میکنم از روز اول توی بیمارستان
هانیز عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.