بلاخره کاشتم

بارداری فرزند پرویرییی بی بی چک فرزند پرویرییی

تصویر
۱۰ پاسخ

بعضیا واقعا بی خیاله😐😂

خیلی خوشگله عزیزم مبارکت باشه منم نیخاستم بزنم ترسودن منو گفتن ،ضرر داره

چقدم خوش سلیقه

مبارکه ولی ضرر داره نباید بزنی

خوشبحالت دکتر من میگه خطر داره🥲

مبارکه❤️🎀



حالا نزنید تو ذوقش دیگه کاشته یبار چیزی نمیشه

تو بار داری لاک ژل ضرر داره

کاشت ممنوعه عزیزم‌من دکترم همیشه تاکید میکنه

😐🤔ضرر داره که تو بارداری

مبارکت باشه چه خوشکله

سوال های مرتبط

مامان دوتا دخمل🥹❤️ مامان دوتا دخمل🥹❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا دخمل🥹❤️ مامان دوتا دخمل🥹❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا دخمل🥹❤️ مامان دوتا دخمل🥹❤️ هفته سی‌وسوم بارداری