بعضیا واقعا بی خیاله😐😂
خیلی خوشگله عزیزم مبارکت باشه منم نیخاستم بزنم ترسودن منو گفتن ،ضرر داره
چقدم خوش سلیقه
مبارکه ولی ضرر داره نباید بزنی
خوشبحالت دکتر من میگه خطر داره🥲
مبارکه❤️🎀
حالا نزنید تو ذوقش دیگه کاشته یبار چیزی نمیشه
تو بار داری لاک ژل ضرر داره
کاشت ممنوعه عزیزممن دکترم همیشه تاکید میکنه
😐🤔ضرر داره که تو بارداری
مبارکت باشه چه خوشکله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.