بوی واینکس به شدت حساسیت زاس و بوش خیلی مدت طولانی میمونه. فقط پودر ماشین لباسشویی (تاید) یه لگن بردار لباسهارو بزار توش با اب و تاید بخیسون یکی دوروز بعد بنداز ماشین. همه لکه ها میره.
من بارها و بارها این مارو کردم و نتیجشو دیدم امتحان کن
من لباس سفید های دخترم با مایع مخصوص یکم وایتکس میزارم شسته بشه بعد که لکه هاش رفت دوباره مایع میریزم میزارم شسته بشه این دفعه مایع بیشتر میریزم تا بوی وایتکس نده دیگه
من همیشه میشورم میزارم آفتاب
با پودر صابون بشور بزار تو آفتاب تمیز میشه
برا لکه میتونی از پودر صابون بچه استفاده کنی عالیه
بزار یک ساعتی با پودر صابون بچه خیس بخوره بعد بشور
بشور بعد دوباره با مایع بشور و توافتاب پهن کن
اره ولی بعد یدور دیگه با مایع بشور
به نظرم نه میخوای تمیز بشه یه ظرف مخصوص همین کار بزار و بجوشونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.