هیچ وقت آسون نمیشه
از هیچوقت
بنظرم هر روز سخت تر میشه مامانم یه حرف خوبی میزنه میگه بچه هر چی بزرگ تر میشه مشکلاتشم بزرگ تر میشن😅
بنظرم هرچی میره جلوتر بهتر میشه یهنی برای من که اینطور بوده
هیچوقت هر سن و تایمی از بچه ها دغدغه های خاص خودشون رو دارن
نمیشه🫠🥲
از وقتی که حرف میزنه
برا منکع پسر اولم الان 9سالشه هنوز آسون نشده
الانکه خیلی بهتر ه یک ماهگی افتضاح بود تا دوماه سخت بود الان خداروشکر راحتتره
از هیچوقت 🥲❤️🩹
بنظرم هیچوقت😂
نمیدونم
من بعد واکسن ۴ ماهگی واقعا دارم لذت میبرم از بچه داری. همه چی خوب شده. خواب شیر
گریه هاش هدفمند شده دقیقا میدونم چی میگه
از وقتی هنوز بدنیا نیومده فقط😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.