بچه داری از کی آسون تر میشه پس ؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

هیچ وقت آسون نمیشه

از هیچوقت
بنظرم هر روز سخت تر میشه مامانم یه حرف خوبی میزنه میگه بچه هر چی بزرگ تر میشه مشکلاتشم بزرگ تر میشن😅

بنظرم هرچی میره جلوتر بهتر میشه یهنی برای من که اینطور بوده

هیچوقت هر سن و تایمی از بچه ها دغدغه های خاص خودشون رو دارن

نمیشه🫠🥲

از وقتی که حرف میزنه

برا منکع پسر اولم الان 9سالشه هنوز آسون نشده

الانکه خیلی بهتر ه یک ماهگی افتضاح بود تا دوماه سخت بود الان خداروشکر راحتتره

از هیچوقت 🥲❤️‍🩹

بنظرم هیچوقت😂

نمیدونم

من بعد واکسن ۴ ماهگی واقعا دارم لذت میبرم از بچه داری. همه چی خوب شده. خواب شیر
گریه هاش هدفمند شده دقیقا میدونم چی میگه

از وقتی هنوز بدنیا نیومده فقط😂

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مامان موهبت الهی مامان موهبت الهی ۱۳ ماهگی