بچه داری از کجا اسون میشه دیگ 😭

۱۰ پاسخ

هرچی بزرگتر شن سخت ترمیشه عزیزم

من از وقتی پسرمو ختنه کردم بخیه هاش هم دیروز آخریش افتاد انگار رو ابرام 😅

سخت‌تر از هر لحظه

از هییییچ کجا هرچی بزرگتر بشن دغدغه هاشون بزرگتر میشه الان که پسرم ۷سالشه هنوزم دغدغه هاش هست

منظورت از اسون چیه ؟ اگه منظورت بهتر بشه خوابشو اینا از همون سه ماهگی کم کم بهتر میشه اما خب دردسر داره همچنان

هنوز اولاشی عزیزم😂🤦🏼‍♀️

وای من فکر میکردم به شما برسم دیگه آسون شده

هیچ وقت عزیزم

دختر بزرگم کلاس ششم هست
هنوز آسون نشده🥲😂

آسون نمیشه خواهر سختر میشه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان نینیم🩵👑 مامان نینیم🩵👑 ۶ ماهگی