سلام خانوما این سونوی ان تیمه. همه چیز خوبه؟ مشکلی نیست ؟

تصویر
۴ پاسخ

اره بیشتر تایم رو استراحت کن تا 18هفته می‌ره بالا

خوبه یکم لبه جفت پایینه اوکی میشه

همه چی نرماله نگران نباش عزیزم

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ام بارداری
مامان ملورین/سیاوش🐣 مامان ملورین/سیاوش🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری