دخترم پوره سیب درختی درست کردم نخورد 😬😢

۸ پاسخ

رقیق کردی یا خالی دادی؟

روزی چند وعده میدی عزیزم حتما سیر بوده

من پوره ش کردم تو دستم قلقلی های کوچولو درست کردم با دست میذاشتم دهنش خیلی خوشش اومد امتحان کن شاید جواب داد🌿

منم درست کردم بذور یکم خورد

مال من کدو دوس نداره🤣

منممم درس کردم نخورد

من پوره هویج درست کردم نخورد

وای آدمو دیونه میکنن بچه ی من آلرژی به پروتئین گاوی داره هیچی نمیتونه بخوره 🥲🥲

سوال های مرتبط