ب وقت ویار تهوع سروم بدبختی 🥺🥴🥴🤕🤕🤕

تصویر
۸ پاسخ

اینا همش یه روز میشه خاطره کاش تمام دردای دنیا از ویار بود راضی بودیم

سلام گلم شما ریزش مو نگرفتین به دلیل چند بارداری؟

وای خیلی سخته 😭😭

فایده داره برات؟
من دیروز زدم اصلا اثر نکرد

بد بختی نیست خوشبختیه از این دید بهش نگاه کن

مگ فایده ای داره؟

منم از ۷ هفته ، سه بار سرم و ویتامین زدم 🥴
اسم سرمت قندی نمکیه؟

آی منم هر دوروزی یه بار همینه جریانم😬

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری