۷ پاسخ

خیلیم خوبه کاملا نرماله طب اصلی ۳۶هطتش
این ۳۵/۹هست کاملا عادیه

دختر من حالت عادی ۳۶.۵ هست

خوبه عزیژم نرماله
زیر ۳۵ و بالای ۳۷/۵ خوب نیست

شما حالتون چطوره .من نگران تک تک هموطنام هستم .
خیلی مواظب خودتون باشید عزیزای دلم

اصلا تب نداره عالی و نرمال

تب نیس عزیزم احتمالا گر گرفتگیه
تب از 37.6به بالاست

خونه سرده؟

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی