خیلیم خوبه کاملا نرماله طب اصلی ۳۶هطتش
این ۳۵/۹هست کاملا عادیه
دختر من حالت عادی ۳۶.۵ هست
خوبه عزیژم نرماله
زیر ۳۵ و بالای ۳۷/۵ خوب نیست
شما حالتون چطوره .من نگران تک تک هموطنام هستم .
خیلی مواظب خودتون باشید عزیزای دلم
اصلا تب نداره عالی و نرمال
تب نیس عزیزم احتمالا گر گرفتگیه
تب از 37.6به بالاست
خونه سرده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.