۳ پاسخ

عزیزم قطره بینی بگیر هر۶ساعت بینیش کن شربت پلارژین بگیر ۲نیم سیسی بده بهش چه ۱۲ساعت میدی چه ۶ساعت هرجوری که خودت دگه میدی گلم

سدیم کلراید 65٪اسپری بینی

پلارژین شربت 2سیسی

سوال های مرتبط