ما با وجود یه بچه به کارامون نمیرسیم چه برسه دوتا 😅
من یدونه میتونم کنترل کنم ولی اصلا تو خودم دوتا بچه نمیبینم با همین یدونه هم خیلی خودمو نگه دارم تا ساعت یک شبه بعدش دیگ باتریم تموم میشه بیهوش میشم 😐😂
من خودم یه بچه دارم نباید مقایسه کرد یکی بچش روتین بسازه یکی نه
من خودم پسرم به حدی شیطونه هیچ کس از پسش برنمیاد نه ماهشه داره با کمک راه میره دیگه تا تهش رو بخون که چی میکشم حالا مامانم میگه که من بجه بودم انقدر ازوم و بی دردسر بودم مامانم به همه کاراش میرسید با اینکه بجه دوم بودم
راحت فقط خودم یکم خسته میشم
اینم بگما دست تنهای تنهام هیچکسو ندارم خونه تکونیم ۲روزه تموم شد
خبلی سخت من جم میکنم تمیز میکنم بزرگه بهم مریزه کثیف میکنه😭
به نام خدا با ک و ن پاره😂
من سه تا دارم. قهوه میخورم موتورم روشن باشه یوقت خدایی نکرده خاموش نشه کارها بمونه
قطعا دست تنها سخته یه وقتایی واقعا اونجور که میخوایم پیش نمیره یه وقتایی راحت تره سخت نگیر که سخت تر هم بگذره
من ی دختر دوسال و نیمه و ی پسر هفت ماهه دارم
خونه مادرشوهرم اینا طبقه بالای ماعه بچهام و موقعی ک کار دارم اونجا میزارم و یک خواهر کوچیکم دارم ک کمک حالمه وگرنه از بین میرفتم
باهمین یه بچه ام نمیرسم ب کارام
ببین یه سریا زرنگن میتونن
یه سری مثل من واقعا نمیتونممامانممیاد یدونه بچه رو نگه میداره من کارکنم
خیلی راحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.