من مايلر گرفتم آلمانيه
کیدیلو گرفتم و راضیم
دلیجان گرفتم خیلی خوبه
دلیجان مدل بنیتا گرفتم راضی ام
کیدیلو d900
دلیجان بنیتا گرفتم راضیم
من کیدیلو مدل K101 فک کنم خیلی راضی هستم
جویی گرفتممدل پکت پرو. خیلی سبکه و هندلینگش خوبه ولی رو به مادر نمیشه. به نظرم سایبونش هم میتونست بلندتر باشه
من فورته گرفتم ایتالیاس استفاده نکردم ولی به نظر خوب میاد
دلیجان مدل بنیتا گرفتم
و خیلی راضیم..
مدل رو به مادر شو هست ، عالیه
تنها عیبش اینه که مدل هواپیمایی جمع نمیشه
دلیجان خوبه راضی ام
کیدیلو گرفتم هنوز استفاده نکردم
من دلیجان گرفنتم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.