۱۳ پاسخ

من مايلر گرفتم آلمانيه

کیدیلو گرفتم و راضیم

دلیجان گرفتم خیلی خوبه

تصویر

دلیجان مدل بنیتا گرفتم راضی ام

کیدیلو d900

دلیجان بنیتا گرفتم راضیم

من کیدیلو مدل K101 فک کنم خیلی راضی هستم

جویی گرفتم‌مدل پکت پرو. خیلی سبکه و هندلینگش خوبه ولی رو به مادر نمیشه. به نظرم سایبونش هم میتونست بلندتر باشه

من فورته گرفتم ایتالیاس استفاده نکردم ولی به نظر خوب میاد

دلیجان مدل بنیتا گرفتم
و خیلی راضیم..
مدل رو به مادر شو هست ، عالیه
تنها عیبش اینه که مدل هواپیمایی جمع نمیشه

دلیجان خوبه راضی ام

کیدیلو گرفتم هنوز استفاده نکردم

من دلیجان گرفنتم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی