ترین روزت تو همون بیمارستانه اولین حرکت اولین سرویس اوووف
من دکترم مخالف شیاف بود یعنی ب راحتی تجویز نمیکرد بخاطر شیر کم میشه اما واقعا نمیدونستم اگه برگردم حتما میذارم دوتا دوتا هم میذارم
کلا خونه هم چند روز اول مخصوصا تا کشیدن بخیه اذیای بقیه اش کاملا نرمال و قابل تحمله
مادرشدنت تولد بچت هم مبارک باشه🌱🥰
روز اول خیلی سخته
ببین چندساعت بعدش گفتن میتونی چیزی بخوری؟
من یک روز کامل چیزی نتونستم بخورم
پمپ درد نگرفتی
هر بار درد داشتی فقط شیاف
شیاف دیکلوفناک ۱۰۰هر ۸ساعت باید بزاری روزی ۱کپسول مسکنم میتونی بخوری
من بیمارستان که بودم خودشون مسکن میزدن شیاف میدادن اومدمم خونه خودم شیاف گذاشتم شیاف عالیه بزار چند روز دیگه خیلی بهتر میشی
درد حالا حالاها داری بعد ی هفته تازه یکم روبراه بشی
البته ب بدن بستگی داره من ک جون کندم تا ی هفته نتوستم بخوابم نشسته میخوابیدم
تا ده روز تموم دردات
شیاف بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.