۲ پاسخ

روزی یباره،دخترمنم مریض شد خودم بهش دادم،روزی دونیم سیسی،ولی برا سن بچه شما نمیدونم

وااایییی خیلی سرما خوردگیه بدیه پسر منم امروز گرفته قبلا آموکسی میدادم الان آزیترومایسین ۱۰۰ میدم بهش روزی یکبار ۵ سی سی

سوال های مرتبط