بچه ها من دو‌بار آوردم‌بالا معدم‌ میسوزه نمیتونم چیزی بخورم عاذیه؟

۵ پاسخ

من هنوزم همینجوری ام 🤦🏻‍♀️

یکی دو قلپ شیر سرد بخور

اره عزیزم من هنوز تهوع دارم ☹️

اره عزیزم عادیه من خودم بدتر از تو بودم

یه چایی زنجبیل و نبات بخور بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیست‌وششم بارداری