۶ پاسخ

چه دوزی میدی

مال من ك تاثير نداشت كامل قطع كردم

چند وقته بهش میدی فقط اس امپرازول میدی

اصلااااااا قطع نکن سرخود ندادنش ضررش از دادنش بیشتره من یهو قط کردم پسرم اعتصاب شیر شدید کرد

یه بار قطع کردم رفلاکسش شدید شد دوباره شروع کردم

خب ندا

سوال های مرتبط