ببین من خودم قبول کردم رفتم گفتم اونام مثل پدرمادرخودم ولی اشتباهه دوری دوستیه
سعی کن خانواده شوهر تعارفی کنی یعنی میری خونشون زنگ بزن ک یاد بگیرن زنگ بزنن
و زیاد تو کارات دخالتشون نده و هیچیییی از زندگیتون مخصوصا دعواهاتون نفعمننن
عزیزم دخترت کوچیک خواهش میکنم نزار تنها بره خونه مادرشوهرت ممکنه که سواستفاده جنسی بشه چون پسربرادرشوهرتم سن بدیه
اصلا رو نده همیشه سعی کن درو قفل کنی
درباره خواهرشوهرتم وقتی میان درمیزنن از هرسه باریه بار درو بازکن
بگو حموم بودم خواب بودم هرجاهم میرین نفهمن
باشوهرام ازالان قراربزار اگه حتی دشمن خونی هم بودین خانوادش نفهمند
از خریدات وقیمتاش نفهمند به بچه ها رونده
من خودمم تویه حیاط دارم زندگی میکنم
هفته ای یه بار برو خونشون
کاراشونو اصلا انجام نده که وظیفت میشه درحدیه ظرف شستن الآنم که بارداری
وقتی خانوادتودعوت میکنی اونارو نگو اینجوری نمیتونن چیزی گیربیارن که بهونه داشته باشن فقط بهت بگم که خیلی چالش داره به شرطی که حواستو جمع کنی وزرنگ باشی
ازمن ب تونصیحت نرو ببین هرچقدرم باشن مادرشوهره کوچکترین حرف توخونه باهمسرت ب بزرگترین دعواتبدیل میشه ببین من ادمیم ک توخونه پدرشوهرزندگی میکنم نه اهل داخالتن نه سرک کشیدن خیلی خوبن ولی حیف اشتباه کردم رفتم
تازه بچه هم داری تو تربیت بچتم دخالت میکنن
و تو عصبی میشی
ممکنه با بچه برادر شوهرت بشدت ب مشکل بخوری بچت باهاش ب مشکل بخوره و اینکه مواظب باشی پسر بچه اس و تو ی دختر داری خیلی مواظب دخترت باشی اصلا باهاش تنها نزاریش
بستگی داره چه جور آدمی باشن. من چندماه زندگی کردم نتونستم تحمل کنم و خونمونو عوض کردیم الان دیدگاهم اینه طویله زندگی کنی ولی با خانواده شوهر یکجا نباشی.
اون بچه ی طلاق که خونه ی اوناست واست دردسر میشه. اصلا بهش رو نده و سنگین رفتار کن تا دم به دقیقه چطر نشه خونتون
خیلی صمیمی نشو و جوری رفتار کن انگار مستاجرشونی رفت و آمد کم گرچه بری اونجا امکان داره سرشونو بندازن پایین درخونتو باز کنن یهو بیان تو خونت دیگه خودت باید طوری رفتار کنی که خجالت بکشن و اینکارو نکنن درکل زن و شوهر بالاخره بحث دارن صداتون شنیده میشه و این بده من ۹ سال خونه مادر شوهرم زندگی کردم از نظر اجاره ندادن عالی بود و حتی تونستیم سفرهای خارجی بریم اما خیلی بدیای دیگه داشت دیگه بستگی بخودت وشوهرت داره که زندگیتونو همه بدونن یا بین خودتون همه چی باشه و کسی دخالت نکنه.
همین ک میری باهاشون تو ی ساختمون زندگی کنی خودش بدترین اشتباه ممکنه و خیلی زود پشیمون میشی من خودم اول ک ازدواج کردم شوهرمو راضی کردم خونه جدا بگیره بعد۲سلل شوهرم راضیم کرد بریم طبقه پایین پدرشوهرم دو ماه فقط خوب بود بعد اون کم کم دخالتا شروع شد من نمیرفتم ولی اونا دم ب دیقه میومدن ب بهونه ای خونم حتی ب رفت و آمد مهمونام گیر میدادن الان باز خونه حدا گرفتیم تو زندگیم بخاطرشون خیلی مشکلات پیش اومد
والا خداروشکر میکنم تو این شرایط اجاره و اینا اونجام خودمون خونه نداریم برادرشوهرامم هیچ کدومشون قبول نکردن بیان جامون میگن شما بمونین تا وقتیم خونه بسازیم همین جا میمونم که خونه مورد علاقمو بسازم پولامونو پسنداز کنیم
من از وقتی ازدواج کردم طبقه بالاشونم هشت ساله پیششونم خداروشکر تا الان هیچ مشکلی پیش نیومد اصلا تو زندگیمم دخالت نمیکنن کلا بدون هیچ حرفی سنخنی نمیشه ولی تا الان چیز خاصی ازشون نشنیدم ووقتیم خواهر شوهرام و بچه هاشون میان وقتی میخوام بیان خونمون وقتیم خودم نیستم اول اجازه میگیرن کلا خودمم تو هاشیه نمیرم فقط هواسم به خودممه باید خوبی هات تعادل داشته باشه به اندازه باشه کلا ادم توزندگی همه چیزمون تعادل داشته باشه
بنظرم هرچه دور باشی عزیز تری و کمتر دخالت میکنن کلا دوری خوبه اصلا کنار هم بودن خوب نیست
فقط حفظ حریم شخصی رو رعایت کن نه چیزی از زندگیت بگو نه چیزی بشنون و اینکه همینطوری که دیر به دیر سر میزنی اونجاهم همینطور باش درباره کارات اصلا مطلع نباشن به نفع خودته
به بچه برادرشوهرت زیادرونده چون بعدادیگ نمیتونی جلوشوبگیری زیادباهاشون گرم نگیر زیادرفت وآمدنکن گفتن چراسنگینی بگو کاردارم بچه داری بدون خودت بچه بهشون نده خودتم حتماباهاش برو
عزیزم انشاالله که خونه جدید خیر باشه.
به نظر من سعی کن فاصلتو حفظ کنی.
اگه مادرشوهرت پیر یا مریضه نمیگم کمک نکن ولی در کل نزار لطفت بشه وظیفه.
بارداری تو بهانه کن به اندازه برو بیا...
کلید به کسی نده ...
احترام بزار از چیزی هم ناراحت شدی محترمانه و با سیاست حرفاتو بزن
مرز بزار برای زندگیت
اجازه دخالت نده
به کسی جز شوهرت جواب پس نده که کی میری و میای.
بچت هم نزار خیلی بره روند تربیت خودت با اونا قاطی میشه اصلا درست نیست چون بخوای نخوای بارفتن زیادش اونجا رفتار و کردار خودشون و بچتم یاد میگیره
مخصوصا اگه تو تربیت دخالت کنن
خیلی رفت و آمد نکن هفته ای یکبار برو سر بزن
خوبه منم بامادرشوهرم یه جا زندگی میکنم ولی مشگلی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.