اره من میخوردم خوب بود
طعم وانیلیش افتضاحه نگیریا
وای من وانیل گرفتم به زور میخورم تا تموم بشه بعدش موزی یا کاکائو میگیرم
از داروخونه باید بگیریم؟؟بدون اینکه دکتر بگه ام میشه استفاده کرد؟؟
عالیع
من وانیلی دارم خوشمزش بنظرم
من دوست نداشتم موزی قابل تحمل تر بود
من کاکائو یی بد نیست
اره خوبه با شیر میخورم من مزه همون شیرکاکائومیده
من موزی گرفتم خوب بود
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.