بچه های شمام بهونه گوشی میگیرن؟؟؟

۹ پاسخ

اره خيلي

خیلییییی زیاد🫠😫

تا دلت بخاد

پیرم کرده اصلا نمیزاره با گوشی حرف بزنم هی میگه دست من باشه

من نه، ولی تا باباشو میبینه میخواد چون اون عادتش داذه ب گوشس

خیلی

جدیدا اره

پسر من پدرمو درآورده مخصوصا الان که توی مسافرتیم وگرنه توی خونه خودشم بکشه نمیدم

آره ولی من نمیدم دستش

سوال های مرتبط

مامان باوان مامان باوان ۲ سالگی