۵ پاسخ

من از یک ماهگی کفش پاپوشی پاش میکنم

پاپوش از 6 ماه اینا باید پاش کنی ن برا اینک شکل بگیره برا اینک عادت کنه بعد کفش میپوشه پاشو توش جمع نکنه

از هفت هشت ماهگی،دکتر گفت بچه باید کفش بپوشه تا پاش شکل بگیره

🤨ینی چی ک شکل بگیره
اون‌پا خودش شکل گرفته دیگ ب اون‌نازی

مگه پا هم شکل میگیره
سر و شنیده بودم‌پا رو نه🤦‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی