خانما از چند ماهگی باید به بچه غذا کمکی شروع کنیم

۱۰ پاسخ

از ۶ ماهگی...کسایی ک رفلاکس دارن دکتر معمولا میگه از ۴ماهگی شروع کنن ولی درستش از همون ۶ ماهگیه حالا ی هفته زودترم شروع کنی اشکال نداره

من ۴ ماه ۲۰ روز شروع کردم رفلاکسی دخترمم هم با کمک میتونه بشینه وقتی ما غذا میخوریم خیلی مشتاقه با میوه شروع کردم ماه بعد فرنی و سوپ میدم
برنامه غذایی که دکتر داده

۶ ماهگی

من از ۳ ماه و دو هفته شروع کردم
ولی بهتر از پنج شروع کنی

من واکسن ۴ماهگی زدم و شروع کردم .دخترم رفلاکس داشت بردم پیش متخصص گفت کار خوبی کردی برنامه غذایی بهم داد

من چهار ماه شروع کردم دلدرد شد
پنج ماه و ۲۰ روز دیگ قبول کرد
اگه از من میشنوی همون ۶ شروع کن

۶

من میخام فردا شروع کنم

شش ماهگی.

ازپایان۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی