از ۶ ماهگی...کسایی ک رفلاکس دارن دکتر معمولا میگه از ۴ماهگی شروع کنن ولی درستش از همون ۶ ماهگیه حالا ی هفته زودترم شروع کنی اشکال نداره
من ۴ ماه ۲۰ روز شروع کردم رفلاکسی دخترمم هم با کمک میتونه بشینه وقتی ما غذا میخوریم خیلی مشتاقه با میوه شروع کردم ماه بعد فرنی و سوپ میدم
برنامه غذایی که دکتر داده
۶ ماهگی
من از ۳ ماه و دو هفته شروع کردم
ولی بهتر از پنج شروع کنی
من واکسن ۴ماهگی زدم و شروع کردم .دخترم رفلاکس داشت بردم پیش متخصص گفت کار خوبی کردی برنامه غذایی بهم داد
من چهار ماه شروع کردم دلدرد شد
پنج ماه و ۲۰ روز دیگ قبول کرد
اگه از من میشنوی همون ۶ شروع کن
۶
من میخام فردا شروع کنم
شش ماهگی.
ازپایان۶ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.