۲ پاسخ

من از سر شش ماه شروع کردم
سیب هم از همون اول دادم

من از پنج ماه و نیم بود که شروع کردم چون خودم روزه میگرفتم یکم زودتر شروع کردم وگرنه شیش ماه شروع میکنن شروعشم دکترا میگن با پوره سبزیجات باشه بهتره میوه هم سیب میتونی بدی وقتی شروع کنی غذا کمکی رو
دیگه کم کم بقیه میوه ها هم میتونی بدی فقط سعی کن اول ابپز کنی بدی

سوال های مرتبط