۳ پاسخ

از شش ماهگی
از فرنی شروع کن

از شش ماهگی
میگن بهتره اولش از سبزیجات پخته شروع کنی
سر آخر سراغ لبنیات و اینا بری
قبلش هم تست حساسیت بگیر از هر چیزی که میدی

دکتر ب من گفت پایان پنج

سوال های مرتبط

مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی