مامانا وزن بچم ۱۲۵ دکتر گفت کمه 😕چقد باشه نرماله

۶ پاسخ

برا منم‌همین بود گفتن کمه

مال من تو ۳۰ هفته ۱۶۰۰بود گفت خوبه عالیه

الان شما باید ۱.۵باشه وزن
ولی خب ان شاءالله لیدی میل بگیر خوب میشه

توی گهواره زده ۱۵۰۰ من سونو نرفتم نگرانم وزنش کم باشه

پودر لیدی میل ندادت

۱۲۵۰ منظورمه ها

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی