۷ پاسخ

فکر کنم کمه

از این جدول ببین

تصویر

من ۳۳بودم ۱۸۰۰ گفت کمه صدک و زده ۵

نه خوبه

من تو ۳۱
۱۷۰۰ بود
آره نرمال و خوبه عالیه عزیزم

کن 33 وچهار روز به دنیا اومد 18850 بود

وزن سونو ها همش الکیه عزیزم
برا من ۳۲هفته ۱۹۰۰بود
۳۶هفته رفتم سونو گف ۲۷۰۰وزن بچت من دو روز بعدش اورژانسی زایمان کردم
بچم ۳کیلو بود

سوال های مرتبط