فکر کنم کمه
از این جدول ببین
من ۳۳بودم ۱۸۰۰ گفت کمه صدک و زده ۵
نه خوبه
من تو ۳۱
۱۷۰۰ بود
آره نرمال و خوبه عالیه عزیزم
کن 33 وچهار روز به دنیا اومد 18850 بود
وزن سونو ها همش الکیه عزیزم
برا من ۳۲هفته ۱۹۰۰بود
۳۶هفته رفتم سونو گف ۲۷۰۰وزن بچت من دو روز بعدش اورژانسی زایمان کردم
بچم ۳کیلو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.