برای ازمایش قند فقط خون میگیرن یا ادرارهم هست

۴ پاسخ

برا من قند ۴مرحله ای بود ادرار هم نداشت
خودم جداگونه انجام دادم

برامن ادرارم بود

ازمایش قند فقط خونه. ولی تو گلوگلز ک ۲۴ تا ۲۸ هفته مینویسن ازمایش ادرار هم درخواست میدن برای بررسی عفونت و اینا

هر دو

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان هفته سی‌وششم بارداری